تکرو | مجله تکنولوژی و فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات از سراسر وب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شیائومی می 9 پرو 5G معرفی شد؛ اسنپ دراگون 855 پلاس، 12 گیگابایت رم و شارژر بی‌سیم 30 واتی

شرکت شیائومی همانطور که پیش از این وعده آن را داده بود، امروز از دو گوشی هوشمند Mi 9 Pro 5G | می 9 پرو 5G و می میکس آلفا | Mi MIX Alpha رونمایی کرد. این شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند همچنین نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود را با نام MIUI 11 در این مراسم معرفی کرد.

گوشی هوشمند Mi 9 Pro 5G | می 9 پرو 5G با برچسب قیمت 520 دلاری را حالا می‌توان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی با برخوردار از پشتیببانی شبکه 5G در چین و شاید جهان دانست. از جمله مهم‌ترین مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپ دراگون 855 پلاس، شارژر بی‌سیم 30 واتی و دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی اشاره کرد.

Mi 9 Pro 5G | می 9 پرو 5G

در بخش طراحی، گوشی Mi 9 Pro 5G | می 9 پرو 5G با ابعاد 157.21 در 74.64 در 8.54 سانتیمتری و وزن 196 گرمی را می‌توان نسخه بهبودیافته گوشی می 9 دانست که در زمستان سال گذشته معرفی شد که حالا با پنل‌های شیشه‌ای در قاب جلویی و قاب پشتی گوشی و فریم فلزی معرفی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
techro مجله ی خبری فناوری اطلاعات

اینستاگرام برای پست‌های مربوط به رژیم غذایی قوانین جدید اعمال می‌کند

 

گردانندگان کمپین‌های مثبت‌نگری نسبت به ظاهر افراد، قوانین جدید اینستاگرام درباره‌ی پست‌های مرتبط با رژیم‌های غذای و جراحی‌های زیبایی واکنش‌های مثبتی داشته‌اند.

اینستاگرام اعلام کرده قوانین جدیدی اعمال می‌کند که براساس آن بعضی از پست‌های مرتبط با رژیم‌های غذایی و جراحی‌های زیبایی از دسترس افراد زیر ۱۸ سال مخفی می‌شوند. براساس این قوانین جدید، پست‌هایی که درباره‌ی محصولات مدعی «معجزه» در کاهش وزن هستند، حذف می‌شوند. این قوانین بعد از افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی تاثیر تبلیغات گسترده‌ی رژیم‌های لاغری روی افراد با سن پایین اعمال می‌شوند.

جمیله جمیل، مجری تلویزیونی و بازیگر انگلیسی، اعمال جدید قوانین را یک «پیروزی بسیار بزرگ» در راه مبارزه با صنعت رژیم‌های لاغری غذایی دانسته است.

اینستاگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
techro مجله ی خبری فناوری اطلاعات